squid 2.6 + transparent proxy

Petr Bartel bartel na irix.cz
Středa Červenec 26 16:58:33 CEST 2006

Dobry den,
mam takovou prosbicku nez to zacnu hledat zevrubne. Dnes jsem na jednom
z pocitacu co mam pod kridlem aktualizaci rozbehl novy debiani balicek
squid 2.6.1. Ztroskotal jsem na dvou vecech 1) direktivy httpd_accel*
jsou fuc, coz jsem s iprecetl i z README a 2) na jadre 2.4 mi to zrjme
nepobezi neb to potrebuji funkci EPOLL z rady 2.6.x., coz jsem vzapeti
taky zjistil z README.

Vysledkem je ze mi ted squid nejede nez vytvorim nove jadro a direktiva
http_port neco  transparent.

Zajima me tedy jestli nekdo provozuje verzi 2.6 nebo 3.0 a ma ji
rozbehnutou jak trnsparetni proxy. Udajne to dal umi naopak je rozsirena
o plnou podporu TPROXY (coz jsem jaxi jeste nedocetl co to vlastne
umi)...

Dekuji moc za vase rady ci nasmerovani spravnym smerem

S pozdravem
    Petr Bartel
* ICQ 74097173                  tel. 312 244 018 *
* Irix a.s.        Petr Bartel            servis *
*               Fingerprint klíče                *
8DB8 3AB2 6865 45F4 3E84  4980 CCED 20B1 CC6B B649