neni mozno prehravat audio cd

pat pat na xvalheru.org
Středa Červenec 26 22:19:15 CEST 2006

Ahoj,

pokud pustim ripperX, dopadnu stejne.

CDROM se nemenila (veskere ostatni CD/DVD funguji korektne, krome audio CD :-\
); tedy pokud jsem schopen bezne pouzivat CDROM, tak predpokladam, ze k ni mam
prava (pokud nejsem ub), jinak:
lrwxrwxrwx 1 root root        3 Jul 26 20:09 cdrom -> sr0
brw-rw---- 1 root cdrom 11,   0 Jul 26 20:09 sr0

a groups dava:
disk wheel audio cdrom video games usb users

     Pat

On Mon, 24 Jul 2006 23:52:31 +0200, Ondoej Tuma wrote