Jake pouzit CMS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 26 22:38:29 CEST 2006

> From: Ivo (Bear) Hanuska [mailto:ihanuska na ip-sec.cz]
> Potřebuju nějaký slušný Content Management System, napsaný v PHP s DB
> backendem  na MySQL. Používal jsem XOOPS, ale v posklední době je to
> nějaké levé s podporou a navíc vázne lokalizace.
>
> Nevíte o něčem:
>
> 1. schopném?
> 2. Bezpečném?
> 3. slušně konfigurovatelném?
> 4. Dobře rozšiřitelném?
> 5. s velkou podporou funkčností?

Kdysi jsem pomerne dlouho hledal a zkousel. Nakonec jsem skoncil u zope.org,
prave (a nejen) z vyse uvedenych duvodu. Je to pekna platforma na vyvoj
cehokoli. Dokonce do zope existuje i filmovy editor (vse via browser).

Dejte si tam budto CMF, nebo Plone. CMF je ale lepsi, ikdyz syrovejsi (mnoho
programovani), u Plone se zase drive dockate vysledku (vice klikani). No a
pak samozrejme existuji dalsi systemy, o moznostech kterych se vam ani
nezda. E-ditto (nebo jaxetopise) Silva, W4L, Icoya.... (je toho mnoho a
nesleduji to). Bohuzel, Zope.org chysta dalsi velkou rekonstrukci webu,
takze opet dojde k tomu, ze nektere i fantasticke veci definitivne zmizi z
internetu. Jsem rad, ze jsem je aspon dokopal k tomu (>2 roky to trvalo),
aby dovolili vypsat celou databazi a ne jen 200 nejnovejsich produktu.
Mirror bude dlouhy a veliky :(

JL.