Jednoduché zálohování

CZ_Slime slime.linux na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 27 11:16:21 CEST 2006

Zdravím,

mám dotaz, zda někdo v poslední době nenarazil na programek (pokud možno
s gui) (jinak řečeno "klikací") kterej by mi dokázal jednoduše
zazálohovat vybrané adresáře na notebooku? něco na způsob
- vytvoření určitých "profilů" (výběr adresářů)
- po spustění bych jen vybral kterej profil chci a on by mi z těch
adresářů udělal *.tar, případně *.iso (max 4.7G) nebo v nejlepším
případě poslal rovnou na vypalovačku.

nechci zádné rozdílové zálohy ani závislost na nějakém jiném "backup"
programu pro obnovu.

Nevíte o něčem??? Zkoušel jsem toho už hromadu, ale nic se (z toho co
jsem rozbehal) tomuto ani nepriblížilo.

Předem děkuji