Debian Sarge a MySQL - nenastartuje po instalaci

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Červenec 27 12:01:21 CEST 2006

Ahoj,

mohl byste me nekdo odkazat na kucharku, jak nastavit databazi MySQL
tak, aby fungovala na Debianu Sarge?

Nainstaloval jsem (pomoci aptitude) mysql-server-4.1, mysql-client, atd.
atp. co aptitude uznal za vhodne, ale nejde to spustit, furt si to na
neco stezuje. Sel jsem teda do dokumentace a chtel nastavit heslo pro
uzivatele root, ale mysqladmin si taky stezuje ze se nemuze pripojit k
socketu. Na insternetu jsem nasel akorat hromadu dotazu na toto tema a
obecne rady, ale navod hodny nasledovani jsem nenasel. Cekal jsem ze po
instalaci bude nasledovat nekolik typickych debianich konfiguracnich
kroku a bezproblemovy start databaze, ale uz jsem nad tim ztrati tolik
casu, ze zacinam uvazovat, ze si MySQL snad nainstaluju ze zdrojaku.

Muzete me nekdo nakopnout spravnym smerem?

Libor