net rpc shutdown

Jan Naiser konfmail na drevojas.cz
Čtvrtek Červenec 27 16:30:12 CEST 2006

> na sdileni toho PC se pres smbmount z linux stroje ze ktereho nejde rpc
> dostanete? uz mne napada jen (ne)sifrovana komunikace/hesla
>
> MP

Pokud použiju mount -t smbfs, tak ano.
To mne taky napadlo, ale vzhledem k tomu, ze mi jde mount...

Navic jsem zjistil na jine siti, kde mi vypinani funguje, ze, pokud bezi
stroj xp a ja restartnu linux server, nenamontuju slozku. Napise mi to acces
denied a netusim proc. Pokud se z xp odhlasim a znovu prihlasim, pak
namontuju vpohode.

Nevite nekdo, jestli funguje dalkove vypinani i u XP home? Mam vetsinou v
sitich XP prof, ale jsou tam 2 vyjimky s XP home.

Honza.