Vytizeni CPU pri plnem vyuziti 100 Mbit site

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Pátek Červenec 28 06:51:52 CEST 2006

On Thu, 27 Jul 2006 20:02:48 +0200, Opty wrote
> DD,
>
> zkousel jsem kopirovat po siti cca 700 MB soubor. Postavil jsem proti
> sobe e100 (Intel Pro/100S na 1,8 GHz CPU) a eepro100 (Intel
> EtherExpress cosi :) na 1,2 GHz CPU), na obou strojich jsem si pustil
> top a koukal jsem se na user+system.
>
> Na silnejsim stroji to zralo v souctu cca 20-25%, na tom slabsim cca
> 35-40%. Na to, jak se tu karty fy Intel vychvaluji, se mi to zda
> nejak moc. Delam neco spatne? Nebo je to normalni?

Jedna zasadna informacia tu chyba. Pouzity protokol. Pokial pouzijete ssh
(scp) tak tie hodnoty su skor nizke, pokial ftp tak vysoke. Odhadujem to na
sambu... ;)

V reali mi pri prenose cez ftp na Realteku, doska via epia 800 robi zataz asi
50-60%, vacsia cast ale ide skor na diskove operacie ako na siet. To je zrejme
aj vas problem - diskove operacie.

--
Erich Vinclav