konstrukce firewallu

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pondělí Červenec 31 14:18:27 CEST 2006

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Blbost, jednoduché pravidlo - čím více železa, tím větší
> poruchovost... (a tím pádem více odstavek atd... - zaměstnavatel Vás určitě
> pochválí...:-)) - o žádnou redundanci se nikdo nepokusil, takže je to jen o
> schopnosti admina si ukočírovat to, co má v popisu práce...

Ano aj nie.
Vy vychadzate z nazoru, ze hardware je poruchovy -> suhlasim.
Ja zase vychadzam z nazoru, ze clovek je tvor omylny, to je dovolim si
tvrdit taktiez vcelku pravdive, a tak pri vacsich podnikoch s vacsimi
sietami je mozno (podla mojho nazoru) vhodnejsie zvolit radsej
rozlozenie na viacero strojov co okrem inych vyhod prinesie aj moznost
formulovat jasnejsie, zrozumitelnejsie, ci prehladnejsie pravidla. Ano,
na druhej strane, vsetko ma aj svoju odvratenu stranu a chybovost
hardwaru v tomto pripade tiez nie je jedinou nevyhodou. Ano, je to len o
adminovi, coho sa boji viac, ci vlastnej omylnosti alebo zlyhania
hardwaru spojenu s nejakou dlzkou odstavky (s ktorou sa predsa da
kalkulovat a pripravit sa na nu aby bola pokial mozno minimalna). Vsetko
ma predsa svoje + aj -.

So srdecnym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG