clamav vs. sendmail

Honza gross.jan na gmail.com
Čtvrtek Červen 1 13:07:37 CEST 2006

Dobrý den.

Nedokázal by mě někdo poradit v následující věci:
- snažím se rozchodit clamav-milter se sendmailem
- spuštění clamd je OK, vytvoří se i socket v /var/run/clamav
- při spuštění miltera to sice také nahlásí OK, ale socket se nevytvoří a
systém hlásí, že clamav-milter neběží, ale subsystém je uzamčen
- v sendmailu má nastaveno v sendmail.cf
O InputMailFilters=clmilter
Xclmilter, S=local:/var/run/clamav/clmilter.sock, F= ,T=S:4m;R:4m
- v etc/sysconfig/clamav-milter mam -obl local:/var/run/clamav/clmilter.sock
-sendmail 8.13.1 je s podporou Milter
- Clamav jsem již rozchodil na různých verzích linuxu, ale na tomhle starším
RedHat 7.3 ani za boha to nejde
- myslel jsem si, že v clamav.conf změním nastavení z local na inet, to
clamd poslouchal na portu 3310, tak jsem v sendmail.cf zadal Aclmilter,
S=inet:3333 na localhost, F= , T=S:4m; R:4m , ale to sendmail nahlásil out of
memory, takže jsem usoudil, že je to blbost
Takže se tady trápím, proč milter nevytvoří socket a nemůžu na to přijít,
proto prosím kohololiv o nějakou radu.

Děkuji