SuSE Linux 10.1 problém s TV

landys uran238 na atlas.cz
Čtvrtek Červen 1 15:30:15 CEST 2006

Dobrý den,
potřeboval bych poradit jak rozchodit tv kartu Leadtek WinFast TV 2000XP
Expert v SuSE Linux 10.1. Ve verzi SuSE Linux 10.0 fungovala úplně bez
problému a nyní jde jen rádio a dálkové ovládání. Veškeré tv programy po
spuštění hned zamrznou a vytíží procesor na 100%. Místo tv obrazu jsou
vidět jen zelené čmouhy z kterých je patrné, že nějaký tv signál z té
karty leze. Nechal jsem yast provést autokonfiguraci, pokoušel jsem se
ručně přes yast vybrat i přesný typ karty a nakonec i dle návodu z
abclinuxu jsem editoval konfigurák a nic nepomohlo.

Poradí prosím někdo jak na to?