Klonování serveru

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Červen 1 17:53:17 CEST 2006

On Thu, Jun 01, 2006 at 05:03:54PM +0200, BuFran wrote:
> Spis by me zajimalo, pokud klonuju system, na kterem bezim, jestli
> nebude problem s /var (napriklad /var/run) - pokud dobre chapu tak
> takoveto "generovana" data je treba promaznout pred bootem.

S živými soubory je samozřejmě problém. Pokud si nechcete koledovat
o nekonzistence, je lepší to buď dělat po nabootování z nějakého rescue
systému nebo ze single user modu. Sice jsem to párkrát dělal i na živém
systému a kupodivu všechno fungovalo (jen tu a tam něktrý démon při
startu brblal, že pidfile existuje), ale dnes už vím, že to byla spíš
náhoda... :-)

							  Michal Kubeček