Matrox MGA-550 a X.org 7.0

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Červen 8 09:52:02 CEST 2006

Zdravim,

  nesetkal jste se nekdo s problemem, ze kdyz je k MGA-550 pres DVI
konektor pripojeny LCD displej, tak to hazi "Out of Range"?

Pri pripojeni meho LCD Acer 1371 si X.org dohodnou obnovovaci frekvenci
29Hz, coz je skutecne mimo platne hodnoty.

Problem se vyskytuje na Fedora Core 5, posledni kernel, vsechny posledni
aktualizace.
V FC3/4 jsem to vyresil instalaci novych driveru z matrox.com, ale ty
pro X.org 7.0 nejdou prelozit/nainstalovat.

Google je sice mocny, ale zadne funkcni reseni jsem nenasel

Diky za kazde info, jak to vyresit.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu