kernel

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Červen 8 16:22:46 CEST 2006

----- Original Message -----
From: "ber" <ber na eunet.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, June 08, 2006 3:50 PM
Subject: kernel

> Mám takový problém, mám v práci 2x dualCore procesor x86_64, 2G RAM,
> doma mám 1x DualCore + 1G RAM, paradoxně je domácí počítač
> rychlejší,
> základní deska K8N ASSUS,
> Dotaz: Možná by to chtělo kernel-smp?, ale ten pro takovou
> konfiguraci
> není...

obycejny kernel (bez SMP) vyuzije jen jedno CPU (nezalezi na tom, ze
dalsi jsou v tom samym pouzdre...).

Ty Dual Core CPU jsou Opterony (asi se nic jinyho stejne neda v teto
chvili sehnat ?)? Prave jsme skoncili test nejakeho SUNa s 2x DualCore
Opteron a proti 2x Xeon (bez dual core ale s HT) byl podstatne
vykonnejsi i pri nizsi taktovaci frekvenci

SMP kernel pro x86_64 samozrejme existuje (pokud neni v RPM staci jen
zkompilovat)

D. Toman