kernel

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Červen 9 08:33:16 CEST 2006

Dalibor Straka <mailto:dast na panelnet.cz> wrote:
> To by me take zajimalo. Mohl byste sem poslat podrobnejsi info
> o distribuci, kernelu, sitovych kartach apod?

	Já těžko, páč jsem to netvrdil...

	Nicméně jsem na Internetu pár měsíců zpět našel nějaké výsledky pro
Mesh, Grid apod. vysoce paralelizovane úlohy a tam (bez ohledu na celkovou
cenu řešení!) byla platforma Intel o několik desítek procent (tuším, že 30)
výkonější než cokoli jiného (včetně tbe best of AMD), vyjma specializovaného
HW (ale tam zase neúměrně roste cena řešení díky speciálnímu HW, jeho
návrhu, výrobě, údržbě...).

> Tak si dejte Xeon do boardu pro Opteron, ale dejte si pozor
> aby to byla
> opravdu dobra kopie EM64T.

	:-) - každá architektura chutná určitému typu úloh a způsobu AZD,
rozhodně jsem ale dalek tvrdit, že jakákoli komerčně dostupná platforma nebo
řešení je the best pro _všechny_ typy.