OT antivirovy napad

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Sobota Červen 10 07:03:31 CEST 2006

Dobry den,

moj nazor je absolutne jednoznacny - okrem toho ze sem do konferencie
tento mail nepatri taketo riesnie by mi maximalne zdvihlo adrenalin
rovnako ako nezmyselne konce milov typu "Tento mail neni zavireny lebo
sa nan pozrel nas najlesi antivir"...
Ked sa porete na "logiku" dnesnych virv a ich hlavicky zistite uplne
jednoduchu a banalu "drobnost". Oni si totiz velmi rady VYMYSLAJU AJ
ADRESU ODOSIELATELA!!! Takze kvantom nezmyselnych hlaseni zavalite
ludi co s tym nemaju absolutne nic spolocneho. Este Vam nedosiel spam
ktory ma Vasu adresu aj na mieste odosielatela? Robi sa to preto aby
sa nedalo (dalo tazko) zistit kto to vlastne rozposiela ;o)
A posielat blbiny o hlaseni ze niekto ma zavireny pocitac spravcovi
postoveho servra ktory je v hlavicke sa mi zda tiez ako viac nez
nezmyselne...
Ale forwardovat hlasenia "Vas operacny system je zavireny" niekam
na Microsoft by sa mi videlo ako vesele ;o))

Vlado

--

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio