php "ignoruje" php.ini file

Michal Bilcik archive na inmail.sk
Sobota Červen 10 11:07:21 CEST 2006

Nazdar,

10. 6. 2006 Martin Havlicek napisal:

> Dobre rano uz nejakou dobu se potykam s tim ze php (verze 5.1.4) ignoruje
> muj php.ini file ,kdyz jsem si ve stavu nejvyssiho zoufalstvi udelal
> testovaci stranku obsahujici phpinfo(); tak se vse vypise nic mene informace
> odpovidaji jakemusi defaultnimu stavu a zmeny ktere jsem provedl v configu
> to uplne ignoruje.Nevite prosim co by s tim mohlo byt ?? Jen podotykam ze
> cesta k .ini file je spravna (zkousel jsem ho I explicitne specifikovat
> pomoci -with-config-file-path= , ci jak jaka je ta direktiva a zadny
> vysledek stejne jako kdyz jsem ponechal defaultni cestu k configu.

Asi mate v systeme viac php.ini suborov a PHP pracuje s inym ako vy
editujete.

Vo vypise phpinfo() hned na zaciatku je polozka "Configuration File
(php.ini) Path" ktora ukazuje presnu cestu k php.ini s ktorym PHP
pracuje...

Napr. v httpd.conf sa da nastavit cesta k php.ini cez direktivu PHPIniDir,
mozno ukazuje k nejakemu inemu php.ini...

--
caff,
 Michal Bilcik