Re: Apache 2.0 necte obsah souboru na ncpfs

Lubomír Vogl Vogl.Lubomir na seznam.cz
Sobota Červen 10 11:59:04 CEST 2006

>  > Pri nacitani souboru se neobjevi zadne chybove hlaseni pouze bila
>  > stranka v prohlizeci. Links hlasi "Chyba pri cteni ze socketu".
>
>  Podíval jste se do logu? Zkusil jste poslat požadavek ručně?
>  Zkusil jste strace na démona?

Dival jsem se do logu strace jsem nedelal. Nevim cim to muze byt, takze jsem se vykaslal na ncpfs a montuju disky z novellu pres NFS. Kdysi jsem mel naprosto stejny problem vyresily to parametry apache. Ted nevim co  s tim.