OT antivirovy napad

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Červen 10 13:28:06 CEST 2006

Tomas Glabasna wrote:
> A jak zjistis adresu odesilatele? viry ji vetsinou meni.
> respektive podebne veci uz byli, ale zrusilo se to z toho duvodu ze
> upozorneni na vir chodilo nespravnym lidem

No kazdy by se musel zaregistrovat na nejakem centralnim serveru.
Zaregistroval by se tak, ze by uvedl svoji mailovou adresu a priblizny pocet
kontaktu, ktere ma v adresari. Pokud by tech kontaktu bylo rekneme do 50,
tak by mu server vygeneroval jednu "volavku", pokud by mel v adresari do 100
adres, tak by dosta 2 "volavky" atd. Nekdo ma v adresai treba 8000 kontaktu,
tak ten by dostal "volavek" treba 50. To aby byla vetsi pravdepodobnost, ze
se virus na nejakou chyti co nejdrive.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz