OT antivirovy napad

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Červen 10 13:38:59 CEST 2006

Pavel Urban wrote:
> Tohle se pouziva, ale trochu jinak. Pouzivaji to provozovatele RBL.
> Jakmile na takovou adresu od nekoho dojde mail, dana IP adresa dostane
> body. Jak jich ma moc, objevi se v RBL.

RBL jsem trochu zkoumal a je to trochu jiny system.

> Jinak fungovat by to mohlo, pokud:
>
> - kazdy by mel svoji vlastni, unikatni adresu.

Presne tak to myslim.

> Je ovsem otazka, jestli to ma smysl. Pokud by mel nekdo naladu se
> matlat s registraci nejakych adres, potvrzovani a pridavanim do
> addressbooku, pocitam, ze by radeji cas a energii investoval do
> konfigurace systemu a antiviroveho programu.
Mam zkusenosti z praxe, ze lide dokazi chytit virus jeste pred tim, nez ho
jejich antivirus zna. No a protoze antivirova kontrola na disku 160GB z 80%
pplnem (her a jjinych kravin) trva i nekolik hodin, tak se zasadne nespousti
bud vubec, nebo jednou mesicne. Antivir muze odhalit virus rezidentnim
stitem, pokud vlezete do adresare, kde virus je, ale oni byvaji dost chytre
umistene tam, kam normalne nelezete. C:\windows\system32, c:\documents and
settings\....\temporary internet files\FGGHDF\ atd.
Ovsem pokud virus nastartuje drive nez antivir, coz byva vetsinou, tak uz
ani AVG, AVAST ani Symantec nemaji moc sanci. Leckdy virus dokonce dokaze
antivir vypnout.

Registraci a generovani mailovy adres - volavek by zajistoval skript, stejne
jako komunikaci mezi spolupracujicimi servery. Mam to promyslene, jen najit
par lidi, kteri by to chteli zkusit. Vsechno by bylo psane v Perlu.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz