divne tuhnuti FC5

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Neděle Červen 11 13:36:48 CEST 2006

Ty hlášky jsou debug hlášky jádra v panic modu. Pokud tam máte běžné
distribuční jádro, a nějak jste jeho parametry neladil, zkusil bych začít
prověrkou hardware. Memtest, atd.

Googloval jsem ty vaše hlášky, a často se tato chyba vyskytovala v
souvislosti se sítovám zařízením. Týkaly se jader 2.6.1x a byly to vesměs
dotazy do konferencí bez odpovědí.

Fedoru nepoužívám, takže ani nevím, jestli je to aktuální verze jádra. Pokud
můžete, aktualizujte, pokud ne, zkuzte naopak starší verzi jádra například z
instalace.

S pozdravem Leoš Houser
--

"JaFi" <filip na mits.cz> píše v diskusním příspěvku
news:e4fa42$1ith$1 na ns.felk.cvut.cz...

----

----