VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Červen 12 15:18:36 CEST 2006

Petr Klima <mailto:klima na thenet.ch> wrote:
> doporucit, mame
> s nimi caste problemy ("transmit timed out"). Podle kolegu s delsimi

	To jsem párkrát také zaznamenal - na vině ale většinou byly
low-endové switche, které z toho ústily... - výměna třeba za manageovatelná
a stohovatelná HPčka to pořešila - kupodivu jsem se nesetkal (= není mi
známa taková provozovaná konfigurace, nikoli, že to nefunguje), že by proti
tomu šly D-Linky...:-) - inu krátká praxe v oboru.