VYRESENO: Re: Vysoky load pri vetsi zatezi routeru

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Červen 12 22:18:44 CEST 2006

On Mon, Jun 12, 2006 at 01:24:54PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> (*) Ano jsem snob a místo karty za cca 450,- Kč jsem ochoten
> investovat do karty za cca 1.000,- Kč a vím proč...:-) (ceny jsou
> uváděny bez DPH)

Tak 450 Kč bych za kartu s Realtek 8139 určitě také nedal, když se běžně
prodávají kolem 130 Kč a za za 700 Kč lze pořídit stovkové Intely; ale
tam, kde by přicházely v úvahu, už radši dám gigabitové, které dnes
(v 33x32 variantě) stojí nějakých 850-900 Kč. Na druhou stanu jsou ale
pořád situace, kam vrazím ten Realtek a nebudu uvažovat o ničem jiném.

							  Michal Kubeček