2.6.14.2 -> 2.6.16.20 a system nenabootuje

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Úterý Červen 13 00:01:42 CEST 2006

I podle obrázku to vypadá dost podobně, jako bylo v Debianu Sarge s jádrem
2.6.15 z Backports, udev novějším než 0.84 a IDE zařízeními. Zařízení buď
vznikla později (120 vteřin), nebo vůbec, a tak jádro nemělo jak
pokračovat a také končilo v konzoli ramdisku.

Zkontrolujte v konzoli ramdisku běžící procesy (zda běží udevd), zda je
složka /dev generována dynamicky (přimountovaná) a zda již existují
zařízení pro SCSI disky (sda, sda1).

Slávek