gre tunel odpadava

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Červen 13 12:13:41 CEST 2006

> Co to znamená "rozpojuje a odpadává"? Vytvořením tunelu ani jeho
> existencí negenerujete žádný síťový provoz. Ten vzniká teprve v
> okamžiku, kdy pošlete nějaký paket, který systém pošle přes příslušné
> virtuální rozhraní. Takže tunel by sám od sebe zmizet neměl a pokud k
> tomu dojde, není příčina mezi koncovými body tunelu, ale na tom
> počítači, kde tunel zmizel.

Spojeni se zrusi a nejde komunikovat mezi obema sitemi.

K opetovnemu navazani dojde pingem ze strany materska site
192.168.1.0/24 nebo jinym provozem na sit 192.168.3.0/24
Bohuzel nemam moc predstavu, jak zjistit, ktera masina za to muze :-(

V podstate jedine, co se u nas menilo, tak je pridani nekolika rout a zmena
IP adres.

Jedina vetsi zmena je to, ze sit 192.168.3.0/24 ma primy vstup do Internetu.

Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz