2.6.14.2 -> 2.6.16.20 a system nenabootuje

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Úterý Červen 13 19:27:02 CEST 2006

Hmm, tak zde je podezřelé, že neprojde mount. Nechybí náhodou modul pro
ext3? Lhostejno, zda přímo v jádře, nebo v ramdisku. Co říká
cat /proc/filesystems? Lze jej připojit jako ext2?

Slávek