spolecna particie Win-Linux >2G soubory

Jakub Dvorak xdvora19 na fi.muni.cz
Úterý Červen 13 20:06:59 CEST 2006

Zdenek Zikan napsal(a):
> Mam zkusenosti s NTFS ovladacem pro FUSE (Filesystem in Userspace).
> Podporu, ktera je v jadre jsem zkousel jen pro cteni a Captive se mi
> nepovedlo rozbehat (ale uz je to dlouho, co jsem to zkousel) -- ale
> slysel jsem, ze je dost pomaly. Ten ovladac pro FUSE pouzivam i pro
> zapis, zatim jsem o nic neprisel, ale nektere soubory mi odmitnul
> smazat. Navic mi parkrat pri presouvani odmitnul puvodni soubory smazat
> a vytvoril tak hardlinky. :-)
> Takze bych ho nepouzival jako plnohodnotny souborovy system (mozna s tim
> Captive, pokud nevadi rychlost).

> [...]

Pouzivam prave EXT2IFS a jsem docela spokojeny, S tou diakritikou mas
pravdu, ale jelikoz jsem nikdy poradne diakritiku v souborech
nepouzival, toto me nestve. Pristupova prave driver neresi nijak,
vsechny soubory maji RW (X dle pripony) Prenosova rychlos je IMHO vcelku
taky uspokojiva, pri prenosu vetsihou souboru (filmu) se pohybuje mezi 3
a 7 mBps

Yim