gre tunel odpadava

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Středa Červen 14 10:44:16 CEST 2006

>   - pokud přijde paket se zdrojovou adresou 5.6.7.8, cílovou adresou
>     1.2.3.4 a protokolem 47, odřízne se IP a GRE hlavička a se zbytkem
>     se naloží jako s paketem, který přišel na rozhraní 'xyz'

Tak jsem vcera experimentoval, a zjistil jsem, ze pakety z protistrany
dochazeji ale nejak na ne "neni reagovano" :-(

21:23:40.755456 65.107.xxx.xxx.ip.xxx.cz > 69.107.xxx.xxx.ip.xxx.cz: gre
192.168.2.2 > router-int: icmp: echo request (DF) (DF)
21:23:41.757344 65.107.xxx.xxx.ip.xxx.cz > 69.107.xxx.xxx.ip.xxx.cz: gre
192.168.2.2 > router-int: icmp: echo request (DF) (DF)

Pravidelne se to opakuje, je to trvale naprosto stejne.
Do tunelu staci z druhe strany taky pingnout a pakety uz chodi
obousmerne a normalne :-(

Vzhledem k tomu, ze dneska jsem to musel pingat z druhe
strany, tak to vypada, ze prestane komunikovat kterakoliv ze strany tunelu
:-(

Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz