lm_sensors na VIA Epia PD6000E

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Středa Červen 14 17:53:33 CEST 2006

Zdravim.

V techto horkych dnech je dobre vedet zda se teplota nesplha moc nahoru,
takze jsem se rozhodl pouzit lm_sensors k monitoringu teploty
bezvetrakoveho serveru s deskou VIA Epia PD6000E. Pouzil jsem lm_sensors
2.10.0 a modul vt1211 a pro teplotu to hazi toto:

Int Temp:  +49.6°C  (high =  +196°C, hyst =   -67°C)
ERROR: Can't get TEMP2 data!
Proc Temp: +56.3°C  (high =   +65°C, hyst =   +60°C)
ERROR: Can't get TEMP4 data!

Temp1 se obcas zmeni na 50.neco, temp4 se pri poklesu teploty CPU objevi s
hausnumery jako -77 apod. Konfiguraci jsem pouzil tu primo z lm_sensors
bez uprav.

Predpokladam tedy, ze jediny validni udaj je temp3 alias "Proc Temp", ale
napadlo mne, ze se zde otazi zda nekdo nema konfiguraci usitou primo pro
PD6000E. Diky.

S pozdravem,

Stepan Roh