Zalohovani - dotaz na hardware

Jaroslav Ille linux na vetrni.net
Středa Červen 14 18:48:08 CEST 2006

Petr Klima napsal(a):
> Diky za info, uz na DATku ani nepohlednu :-)
>
> Takze to vidim na Sonacke AIT-1 nebo AIT-2. A tady mam dalsi otazku: ma
> nekdo zkusenost s provozem techto mechanik na ATAPI rozhrani? Prece
> jenom, ATAPI verze je o neco levnejsi a navic nebudu potrebovat SCSI
> radic....
ATAPI nedoporucuji, má to hrozně malou dat propustnost a hrozne to
zatezuje CPU. SCSI je sice drazsi, zato rychlejsi a nezatezuje tolik
system. Zalezi jaky objem dat zalohujete a jak je velke casove okno  pro
tuto zalohu.

> Diky, Tosuja

Souhlasim, proslo mi jich rukama dost a spolehlivost je opravdu mizerna.
Nyni provozuji SDLT knihovnu QUALSTAR 68120 a nemohu si vynachvalit.
Ovsem toto je z absolutne jine financni kategorie :-)

Jarda