dhcpd ISC - obsluha vice siti za routerem

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Červen 15 19:28:02 CEST 2006

On Thu, Jun 15, 2006 at 07:21:47PM +0200, Petr Simek wrote:
> To je pomerne bezne ze router umi delat dhcp-relay. Prijme dhcp
> request zabali ho a odesle na dhcp server, ten odpovi a posle to zpet
> zabalene routeru, ten to vybali a odpovi dhcp reply klientovi ktery se
> ptal.

Jen tři poznámky:

  - běžné to možná je, o rozumnosti takového počínání nejsem příliš
    přesvědčen (jak už jsem napsal v první odpovědi)
  - není to záležitost DHCP serveru, ale toho routeru, který relay
    realizuje
  - pokud toto řešení znáte a dokonce ho označujete za běžné, nechápu,
    proč jste se vlastně ptal, zda to jde udělat

							  Michal Kubeček