CHODI: irda USB adapter KC Technology KC-180 ve FC5

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Čtvrtek Červen 15 20:04:15 CEST 2006

bohuzel, to jsem take resil - jak uz jsem psal, ir-usb se mi NETAHA, dal
jsem ho i do blacklist-u modprobe.d:

lsmod |grep ir|grep usb
irda_usb               13513  0
irda                  105721  5 irnet,sir_dev,ircomm_tty,ircomm,irda_usb

... blesk z cisteho nebe, uz to mazat nebudu ...

hele ja se po...u, ono mi to chodi. Ted jsem chtel jeste vypsat
/var/log/messages a koukam - vsechno tam je OK, irdadump nasel telefon ...

Nicmene asi mam stopu:

vcera jsem nahazoval/vyhazoval moduly a odpojoval/zapojoval z USB. Ted
jsem si vsiml ze v messages nebyla vcera zadna hlaska o device removal.
Takze jsem to mel nakonec dobre a chtelo to restart (PnP ?!)

Take jsem nejprve nabootoval do win a pak restart do linuxu (zeby ta
krabka chtela inicializovat ve win - to uz je BFM^2)

Diky vsem, bez drobneho ztrapneni by to asi nechodilo doted.

Shrnuti:

#tail -n 1 /etc/modprobe.d/blacklist
blacklist ir-usb

#tail -n 1 /etc/modprobe.conf