doporucte wiki

David Belohrad david.belohrad na cern.ch
Čtvrtek Červen 15 22:52:58 CEST 2006

Zdravim vsechny,
mam web providera, ktery mi umoznuje pristup k databazi oracle nebo
msaccess (odbc). Chtel bych si nainstalovat nejakou wiki. Mohl by mi
prosim doporucit nejakou ktera bude fungovat pres vzdaleny pristup
(webdav) s jednou z techto databazi? (howto by dost bodlo jelikoz v
databazich nejsem moc kovany).
Mam doporucenou OpenWiki, ktera se mi ovsem subjektivne nezamlouva
(radsi bych neco jako MediaWiki, ovsem nenasel jsem na inetu jak ji
rozbehat s msaccess). Nevi prosim nekdo o nejakem wiki reseni, ktere
by se dalo pouzit?
diky
d.