dhcpd ISC - obsluha vice siti za routerem

Ondrej Cecak ondrej.cecak na linuxsoft.cz
Čtvrtek Červen 15 23:28:24 CEST 2006

Dne čt 15. června 2006 19:47 Petr Simek napsal(a):

> Je to urcite lepsi nez X dhcp serveru.

> Neptal jsem se zda to jde u delat nebo zda to umi router ale jak to
> nastavit/nakonfigurovat na ISC dhcp serveru. To je oc tu bezi.

Tak jak uz bylo tusim zmineno -- proste si definujte vic subnetu, podivejte se
po option routers (pro ruzne gatewaye v ruznych sitich). Tot cela magie,
funguje mi to s ISC DHCPD3 k plne spokojenosti.

--
Ondřej Čečák