dhcpd ISC - obsluha vice siti za routerem

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Pátek Červen 16 11:31:09 CEST 2006

On Fri, Jun 16, 2006 at 11:15:25AM +0200, Petr Simek wrote:
> Mel jsem na mysli prave tuhle variantu. To uz je asi opravdu neresitelne.
> Jen mne zajimalo z pohledu kernelu/dhcp serveru z jake IP asi tak ten
> dhcp request obdrzi ? Z prvni ? Nebo to bude nahodne ?

Z zadne. ISC bind je napojen na raw socket mimo TCP/IP stack kernelu.
Zrovna nekdy pred pul rokem jsem z toho byl jako u vytrzeni, kdyz mi
pakety od ISC DHCP prochazely pravidla nepravidla (ipchains).

No ja tedy fakt nevim co chcete resit kdyz mate vice subnetu na jednom
ethernetu. Bud mate ty adresy staticky - tedy dhcpd.conf obsahuje
zaznamy host s fixed-address (tan muze byt i DNS jmeno) - takhle to mam
a pak to zrejme bude fungovat. Nebo jestli chcete pridelovat dynamicky?
To je Vam pak jedno do ktere subnety ten clovek spadne? Neni to uplny
nesmysl?

--
Zito