Nahaneci hlav (mirne OT)

Karel Zak kzak na redhat.com
Pátek Červen 16 23:36:11 CEST 2006

On Fri, Jun 16, 2006 at 08:44:39PM +0200, MIlos Prudek wrote:

> To je pekne shrnuto. Firmy pozaduji misto prace Pragl, mzdu sezerou naklady.
> Malo firem nabizi praci na dalku.

 Kdyz ono se to tak tezko manageruje ... manageri miluji to oblbovani
 sama sebe, ze pokud zamestnance jednou z den (tyden, mesic...) videji
 tak ze maji prehled o tom co dela a dohlidnou na to aby delal. Ono
 kontrolovat, ze nekdo dela opravdu je dost tezke a u prace na dalku
 to jinak nejde...

> Prace na dalku je ale super, delam to tak uz nekolik let. A je dobre placena.

 Souhlas, i kdyz dobre placena neni zadna prace :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <kzak na redhat.com>