Squirrelmail

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Neděle Červen 18 11:49:22 CEST 2006

Dobrý den.

Dne 18.6.2006 10:16 honzal na mraveneczlin.cz napsal:

> mam takovy problem. Mam FC3+dovecot+squirrelmail. A ted at delam co
> delam nedari se mi prihlasit pres squirrelmail pise mi to: Error
> connecting to IMAP server < jmeno serveru> 0 : Success. IMAP funguje
> bez problemu. Nejake rady jsem sice na netu nasel, ale nic nepomohlo.
> Diky za radu.
Co mate nastaveno v config/config.php? Jestli bezi squirrell a IMAP server
na tom samem stroji, tak je dobre tam napsat locahost. Ja napriklad mam
na serveru

$imapServerAddress      = 'localhost';
$imapPort               = 143;

Co vsechno jste zkousel? Kdyz jsem napsal do $imapServerAddress
nespravnou hodnotu - objevila se ta sama hlaska jak popisujete. Tipoval
bych to (podle toho co jste poslal) na spatne zadany server, kam se
prihlasujete.

MiZi
--
 Miroslav Žídek