Zensky...

Oak oak.brno na seznam.cz
Neděle Červen 18 12:58:40 CEST 2006

Nevím co provedl v tomto konkrétním případě, neboť jsem již poučen a Online
Update nepoužívám a bude mi asi dlouho trvat než znovu najdu odvahu... Raději
si updatuji manuálně to co potřebuji, než zase strávit celý den u černé
obrazovky brouzdáním logů a hledáním chyb... (stalo se opavaně v rozmezí
verzí cca 9.2 - 10.1beta5).
Je prima že se dneska v YaSTu dá nakonfigurovat kde co, co kdysi nebylo možný
nebo co není možný v jiných distribucích ještě dnes, ale na druhou stranu
spolehlivost některých modulů (bohužel často zásadních, jako je správce
balíčků) padá strmě k nule.

--
Oak