Zope padá na SEGV při setgroups

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Neděle Červen 18 16:02:03 CEST 2006

Ladislav Vaiz wrote:
> nainstaloval jsem zope 2.6.4 a jednotlivé procesy mi padají na SIGSEGV
> po funkci setgroups(1, [110]) = 0. Hlavní démon poté spustí další
> proces se stejným výsledkem. O Pythonu toho moc nevím, kde a jak bych
> měl hledat chybu?
> Konfigurace: AMD64, Debian Sarge (některé balíčky mohou být starší,
> ale zope jsem instaloval teď).
Jen mala cast Zope je napsana v necem jinem nez v Pythonu. Python sam na
SEGV padat nema, nepouzivate-li nejakou nestabilni verzi nebo nejakou
podivne zkompilovanou.

Cast Zope je napsana v C. Doporucuju stahnout si posledni stabilni verzi
Zope rady 2 a _prelozit_ si ji sam. Se soucasnou 2.9.3 muzete pouzit
debiani Python 2.4.1 (viz
http://zope.org/Products/Zope/2.9.3/Zope-2_9_3-released).

Nedoporucuju pouzivat balikove Zope a privesky z Debianu.

Proverte taky hardware.

--
\//\/\