FC5 - KDE - tlaA?A-tko pro zamykAAnA- sezenA-, dialogovAS okno "UloLz" zapomA-nAA nAAzev

Jan Markus markus.jan na seznam.cz
Úterý Červen 20 22:36:32 CEST 2006

Miroslav Benes wrote:
> Preji krasny den !
>
> Na domacim PC (FC4, updatovany) mam dva problemy. Zit se s nimi da, ale
> docela mi pijou krev. Prosim o nakopnuti jak to vyresit.
>
> a) dialog "Save as" zapomina jmeno souboru
>
> Pokud z nejake aplikace (Mozilla, gimp ..) otevru dialog "Ulozit jako",
> je v nem predvyplneno jmeno souboru. Kdyz se prepinam do jineho
> adresare, je vsechno OK. Ale kdyz dam vytvorit novy adresar, jmeno
> souboru se smaze.
> Uz jsem si na to pomalu zvyknul (pri ukladani si ho kopiruju do
> schranky), ale je to otravne. Pritom na jinych PC (FC3, FC5) to nedela a
> [...]

Je to znama chyba, neznameho puvodu a v FC5 (jak ostatne sam pisete)
je jiz vyresena... take jsem se s ni naucil zit ;)

moc jsem vam asi nepomohl, ale snad vas trochu uklidni, ze "chyba neni
na vasem prijmaci"

s pranim
necht jsou vam elementalove nakloneni,
-honza