jednoduchá instalace sw raidu

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Středa Červen 21 11:46:19 CEST 2006

bry den,

na rootu vysel nejakej peknej serial o nastaveni raidu i v pripade ze ho jeste nemate na "zivem" systemu, mam pocit ze se snad dokonce i tykal debianu ;)

jinak toto pouzivam jako snad nejidealnejsi zdroj:
http://www.tldp.org/HOWTO/Software-RAID-HOWTO.html

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig na jabber.cz   MSN: ondra.tu na atlas.cz