VGA pre dekstop - onboard? JKJK

Lubomir Horna lubos na horna.biz
Středa Červen 21 16:54:52 CEST 2006

Jan Kunder wrote:

> Su nejake intel onboard DVI?
> BTW pri kerneli 2.6.15 vanilla som nenasiel MODULE pre GMA950. Any hint?

DD,
moje zkusenosti s onboard VGA (nove inteli nevyjimaje) neni dobra, vzdy
tomu "neco" chybi... myslim, ze tomu chybi ostrost a podani barev.

V minulosti jsem mel Matrox G550 + Sony G520 (19") a troufnu si rict, ze
dodnes jsem nevidel pro oko nic lepsiho (ani s LCD)

Zrovna ted lepim dohromady jednu vykopavku (PC), abych mel doma neco na
cteni mailu, xterm..., zitra budu mit toto:

http://www.lan-shop.cz/graficke-karty/sapphire/18176

Az to zprovoznim dam vedet jak to vypada ;)

Zaver:
Kazda, treba i relativne levna VGA od nVidie nebo ATI je lepsi nez
onBoard VGA (byt je od Intelu).

Zdravi L.Horna