Nejede MySQL a zapis souboru z PHP v SuSE 10.1

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Čtvrtek Červen 22 22:03:55 CEST 2006

Ivo (Bear) Hanuska wrote:
> Zdravím všechny,
>
> Chtěl jsem na novém boxu na který jsem nahrál SuSE 10.1 a který jsem si
> koupil na experimenty nainstalovat publikační systém Xoops, který běhá
> po PHP a používá MySQL. Celá instalace Xoopsu ale selže na tom, že PHP
> nemůže zapsat nikam na disk a nemůže ani otevřít socket směrem na MySQL.
> Přitom práva jsou nastavená dobře a vše by mělo chodit. PHP má podporu
> MySQL nainstalovanou, a je nakonfigurované, MySQL chodí a mělo by být
> všechno v pořádku (klient mysql žije, stejně jako mysqladmin).

   Potencialni zdroje problemu se zapisem na disk:
- nepresna prava (Apache nema pravo zapisu do adresare)
- PHP safe mode (kontroluje se, aby byl vlastnik adresare totozny
   s vlastnikem vytvareneho souboru)

   Zkuste kouknout, pripadne poslat vypis z logu.

 PD.