kernel

Majkls majkls na prepere.com
Pondělí Červen 26 09:39:08 CEST 2006

Houska wrote:
> ano obe konfigurace by chtely SMP, jak jste zjistil ze je rychlejsi?

Jen bych doplnil, že rychlost víceprocesorových konfigurací nelze
zkoumat tak, že se pustí jedna aplikace s jedním vláknem. Na SMP může
paradoxně běžet jedna aplikace pomaleji než na osobním PC. Vše závisí na
rychlosti CPU. Ovšem pokud spustíte více takových aplikací, pak se
teprve ukáže síla víceprocesoru.