OO bestie a cvs/svn?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Červen 26 17:02:14 CEST 2006

Zdravim!

Bohuzel jsem nucen prejit na bestii OO (v tuto chvili maji lepsi podporu
nekterych jazyku, bez kterych se neobejdu, nez napr. Abiword, ktery
navic ma par chyb, ktere znemoznuji cloveku rozumne pracovat - a ja bohuzel
nemam ani cas, abych se ho pokusil opravit :((().

Kazdopadne u Abiwordu jsem zvykly, ze (vzhledem k tomu, ze .abw je textovy
soubor) jej normalne muzu commitovat do cvs/svn a v pripade nedejb*ze problemu
si clovek udela diff a celou zalezitost muze vyresit rucne.

.odt je ale prasacky zip. Nemate nekdo reseni, co s tim?
Napadlo me pouzivat defaultne .rtf, ale to taky neni ono (kdyz uz
tak proc pouzivat nejakou microshiti zmrseninu?)

Nemate nekdo nejaky napad?

Diky!
P.T.

<flame>
P.S. Velka skoda, ze SUN tuhle obludu otevrel. Vetsina lidi nepotrebuje
tech jejich 1000+ zbytecnych funkci. Jenze tim, ze velka cast lidi presla na OO,
tak se napr. vyvoj Abiwordu skoro zastavil...  Danajsky dar :(((
</flame>