OO bestie a cvs/svn?

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Úterý Červen 27 01:50:36 CEST 2006

Bry den ;)

On Sun, 25 Jun 2006 09:50:47 +0200
Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> wrote:
> Kazdopadne u Abiwordu jsem zvykly, ze (vzhledem k tomu, ze .abw je textovy
> soubor) jej normalne muzu commitovat do cvs/svn a v pripade nedejb*ze problemu
> si clovek udela diff a celou zalezitost muze vyresit rucne.

jj, muze to byt uzitecne :)

> .odt je ale prasacky zip. Nemate nekdo reseni, co s tim?
> Napadlo me pouzivat defaultne .rtf, ale to taky neni ono (kdyz uz
> tak proc pouzivat nejakou microshiti zmrseninu?)
>
> Nemate nekdo nejaky napad?

kdyz pominu fakt, ze ty zipy by se daly rozbalit... :D Co mate proti RTF. Byt je to produkt pana
"zleho" M$, tak je to jedna z mala veci, ktere opravdu funguji, a dokonce existeje na webu jeho
specifikace. Navic kompabilita je zarucena temer se vsim (vcetne M$ Office). Dokonce to zvlada
i takove veci jako zaznamenavani zmen atd ;)

Pak samozrejme muzete ukladat jenom plain text, nebo html, ale to myslim slyset nechcete :D

nicmene, ad rozbaleni tech uzasnejch xml formatu, mozna by to zvladnul i nejakej scriptik, vubec bych
se ani nedivil, kdyby uz nekdo neco takoveho mel ;)

Ted dokonce strelim uplne od boku... nema svn neco takoveho dokonce implementovaneho nativne ? :O

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig na jabber.cz   MSN: ondra.tu na atlas.cz