OT: Ceny linuxovych sluzeb

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Úterý Červen 27 09:21:25 CEST 2006

Dan Ohnesorg napsal(a):

> Prece takle nemuzes urcit cenu. To musis skutecne poptat a predem se
> rozmyslet jakeho chces partnera, u IBM to bude o rad drazsi nez u SUSE a
> naopak kdyz pujdes do nejakeho studenta na dohodu o provedeni prace, tak
> budes na castce, kterou nema smysl ani psat do rozpoctu, protoze se ztrati
> pri zaokrouhleni.

Nezbyva nez souhlasit. Bud si to nechas udelat od nejakeho studenta,
ktery se v tom bude dlouho rypat, ale jemu to pomuze ziskat znalosti a
zkusenosti a jeste si k tomu privydela par stovek. Nebo si to nechas
rozjet od nejake mensi firmy, ktera uz o tom neco vi - bude to drazsi,
ale rychlejsi a muzes si zajistit i garantovanou podporu a nebo sahnes
po nejakem BIG reseni s prvotridni analyzou co vsechno potrebujes a
haldou papiru, za ktere das pekny kotel. :-)
Sam ted zprovoznuju Nagios monitoring nekolika desitek serveru u ruznych
klientu a je to docela beh na dlouhou trat, aby clovek vychytal idealni
nastaveni warningu, alertu a dalsich veci s tim spojenych.

Rudiik