mounting /dev/root on /sysroot as EXT3 : No such device

linux na edoras.cz linux na edoras.cz
Úterý Červen 27 23:31:51 CEST 2006

Mam problem s Fedorou5:
Puvodne tam bylo distribucni jadro 2.6.16. Jelikoz jsem potreboval
provest nejake patche v kernelu (patchomatic a l7), stahl jsem si z
kernel.org posledni verzi kernelu 2.6.16 a tradicne do /usr/src/linux.
Zkopiroval jsem tam config z /boot/config(aktualni_distrib_verze_kernelu).
Provedl jsem patche.
Spustil jsem kompilaci make/make install

Problem je, ze po rebootu mi to konci vzdy na kernel panic. Chyba je tam
" mounting /dev/root on /sysroot as EXT3 : No such device ".
Tipuji ze to bude nejaky problem s ovladaci, pravdepodobne initramdisk.
Ale priznam se ze netusim co s tim :( .
Poradil by nekdo pls?

Aktualni vysek z grub.conf:

title Fedora Core (2.6.16.22-Include l7 and PoM)
        root (hd0,0)
        kernel /boot/vmlinuz-2.6.16.22 ro root=LABEL=/
        initrd /boot/initrd-2.6.16.22.img

Diky