mounting /dev/root on /sysroot as EXT3 : No such device

jirka mikrosvet na seznam.cz
Středa Červen 28 13:17:17 CEST 2006

linux na edoras.cz napsal(a):

> Mam problem s Fedorou5:
> Puvodne tam bylo distribucni jadro 2.6.16. Jelikoz jsem potreboval
> provest nejake patche v kernelu (patchomatic a l7), stahl jsem si z
> kernel.org posledni verzi kernelu 2.6.16 a tradicne do /usr/src/linux.
> Zkopiroval jsem tam config z
> /boot/config(aktualni_distrib_verze_kernelu).
> Provedl jsem patche.
> Spustil jsem kompilaci make/make install
>
> Problem je, ze po rebootu mi to konci vzdy na kernel panic. Chyba je
> tam " mounting /dev/root on /sysroot as EXT3 : No such device ".
> [...]
Pozor radi zacatecnik,
v kompilaci jadra je modul, pro zavadec diku, ktery musi byt v jadre (ne
jako modul) to by mohl byt tento duvod, protoze se moduli
nahravaji pozdeji, tak pak nenajede disc. Bohuzel jsem uz nevim ktery.