suse 9.3 nedaří se aktualizace KDE z opensuse repozitářů

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Pátek Červen 30 22:30:11 CEST 2006

Dobrý den!

Po marném Gogglení se na vás obracím s prosbou o radu.

Chtěl jsem aktualizovat KDE na novější verzi, ale zjistil jsem, že z adresářů
386/supplementary/KDE jednoduše zmizel veškerý obsah s tím, že teď si mám
stahovat nové verze z opensuse.
Přestože ale do Yastu zadám po mám soudu cestu správně, Yast vypíše chybu a
nic nenainstaluje. Zkoušel jsem přitom všechno možné, ale bezvýsledně.
Znamená to, že mám (jako za dávných dob) stahovat balíčky ručně a pak
instalovat pomocí příkazu rpm?
Nebo je někde potřeba stáhnout nějaký update pro Yast, aby uměl tuhle novou
opičárnu?

Stačí i link na nějaké srozumitelné howto

PS: To, že jsem o této změně nenašel na suseportal.cz ani čárku mě vlastně
vůbec nepřekvapuje, jen si tak říkám, kdy mě Novel naštve tak, že se konečně
rozhodnu dát mu kopačky...

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

student DU na FF UK a redaktor časopisu Brána
ICQ: 255622623  |  HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Když tančíš s ďáblem, ďábel se nezmění....
           ďábel změní tebe.
                                          citát z filmu ''8 mm''