cestina v php (gettext?)

annath_groups na blacksuns.net annath_groups na blacksuns.net
Pátek Červen 30 16:50:37 CEST 2006

Stal se mi na serveru nasledujici problem. Pri nejakem nedavnem upgrade
(bohuzel jsem ovsem zatim nezjistil ceho presne) mi prestala v php
chodit lokalizace aplikaci, ktere pouzivaji gettext (tedy doufam, ze
neplacam nesmysly - jedna se o ty aplikace, co pouzivaji lokalizacni
.po, .mo soubory). Specialne napr. squirrelmail, wordpress.org, ap.
Aplikace maji spravne nastavene lokalizace (cs_CZ) a hlavne "ono to
chodilo" a konfigurace aplikaci se nezmenila. A ted se aplikace zacaly
vyjadrovat anglicky misto cesky. Uz jsem se pokusil i vratit zpet verze
tech aplikaci a knihoven ze systemu, ktere to podle mne mohly zapricinit
(apache, php), ale neuspel jsem. Na serveru je apache 2.0.58, php 5.1.4,
Nenapadne vas nekoho kterym smerem se vydat v patrani, za jakekoliv
nakopnuti budu vdecny.
Petr Sponer